29 Ocak 2010 Cuma

Dogum maceramiz


Cumartesi aksami arkadaslarimiza gittik gece 02.30 gibi eve donduk 3 te yattik. 4 gibi karnima bi sanci girdi onemsemedim cunku o aksam beni ates basip duruyordu ve millet usutucen cikma balkona kapat cami diyip durdu ve bende bak herkes uyurdi dinlemedim usuttum herhalde diyerek onesemedim, zaten agrida gecti uyumaya devam ettim. Tam 1 saat sonra ayni agri tekrarladi bu sefer biraz suphelenmeye basladim ve yataktan kalktim. Diger belirtilerinde var oldugunu gorunce esimi uyandirdim. Koca koca kalk belirtiler tamam yawru geliyo.. Koca tum sakinligiyle kalkti ekipman kontrolu yapti anne dusunu aldi dr arandi ve Pazar sabah de 7 hastanenin yolu tutuldu. Kimseye haber vermedik cunku ben sancilarimla ve kocayla basbasa kalmak istedim.Iyi ki oyle yapmisiz siddetle tavsiye ederim. Saat 10 da odama aldilar 11 de epidurali yaptilar buyuk mutluluk :) 12.30 da agrim cok artti ve inek gibi bogurmeye basladim gozlerimden yaslar akti. Agri vuruyor 3 dk sonra geciyor sonra tekrar basliyordu 13 de dogumhaneye gectik hazirlilar basladi fonda Pink Martini caliyor Kocada yanimda manzara istanbul bogazi vee 13.40.33 Ozge Destan Salman dunyaya geldi. Top gibi 3. ikinmada disari cikti. Tum agrilar o anda son buldu. Gobegini keser kesmez kizimi gogsumun uzerine atti doktorumuz Sami Sedat Varol ve aglayan yawru goz goze geldigimiz anda sustu bu sefer ben aglamaya basladim tarifi imkansiz bir duyguu....Mutlaka esiniz doguma girsin ve mutlaka dogum fotografciniz olsun derim nacizane...Biz arkadasimiz ve fotografcimiz Yildirim Celik ten cokk memnun kaldik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder