23 Ocak 2010 Cumartesi

ilk tatil

Her sene yaptigimiz gibi yine Hillside in acilisina gidecegiz bu kez ben hamileyim ve 7 kilo almisim ustelik karnim tam olarak cikmadigi icin kendimi hamile degil sisko hissediyorum. Takmayayim diyorum olmuyor 36 beden bikiniye giremeyince 40 beden bikini aliyorum :( ve gidiyoruz. Bunalimdaki anne kendine geliyor hamileligi ve siskolugu kabulleniyor mutlu mutlu tatilini yapiyor. Dubadan baliklama atliyor birden minik kuzuyu hatirliyor yavas diyor. Unal ustanin guzel yemeklerinden tabak tabak hupletiyor Pasa bardaki partilerden de geri kalmiyor..
Tatil donusu doktora gidiyoruz cinsiyetini ogrenecegiz, gecen sefer gostermedi minnos vee bu kez ogreniyoruz o bir kizzz. Hep oglum olucak sanirdim icten ice, sasirdim cok sevindim sansli kadinlarin kizi olurmus dediler hosuma gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder