13 Şubat 2010 Cumartesi

Bebekli hayat

Once havalar soguk dedik sonra grip var dedik ve evde oturmaya devam ettik. Disariya cikmak lazim alisveris merkezi disinda bebekle nerelere gidilebilir bilen var mi??

1-Bebekle rahat rahat girilip cikilabilecek
2-Puseti havaya kaldirmak gerekmeyecek, rampa?
3-Isi, muzik,lambians uygun olacak
4-Emzirmek icin uygun olacak
5-Alt acma unitesi olacak
6-Cok kalabalik olmayacak
7-Otoparki olacak
8-Biberon isitmak gerekirse imkan olacak
9-Hijyenik olacak

Ne diyorsunuz varmi boyle bir yer? Evde oturmaya devam mi? Yoksa biz mi bi mekan acsak?

PS: Artik Emirgan parkindan baska bir yerlerede gitmek istiyorum!!

3 yorum:

  1. aaah ahh! geçmişimi hatırladım... öncelikle temiz hava, hava şartları ne olursa olsun, en iyi seçim! şansınıza artık sigara içme yasağı da var, yani senin hoşuna giden her restoran, cafe mübahtır. yürüyüş için bebek sahilini öneririm. 4. ayınızı devirdikten sonra ise Baby Symphony'i tavsiye ediyorum... haftada bir 40 dakikalığına olsa bile çok mutlu olacağınız yeni bir rutin eklenmiş olur yaşantınıza. bir de fiziksel aktivite (MyGym gibi) hangi ay itibariyle başlar bilmiyorum ama yeni annelere belli bir rutin hissi veriyor - birlikte sosyalleşme imkanı bulduruyor... bunların dışında miniğin ile dilediğin yere, dilediğin gibi gidebileceğin aylardır bunlar... hasta birisini yaklaştırmadığın sürece endişe edecek bir durum olmadığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlıyorum : (Temiz hava ve 4.-5. maddeler birbiriyle çelişiyor zaten) Parkların güzel olanları hep karşı tarafta : Fenerbahçe parkı, Göztepe parkı, Sahilyolu. Bu yakada henüz Ulus parkını filan denemiş değiliz ama çakma bi park olan Bebek parkından gayri bi seçenek yoktur gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil
  3. Ahh keske Belgrad ormaninda bebek arabasi ile ilerleyebilme imkani olsaydi. Baska hicbir yere gerek kalmazdi.

    YanıtlaSil