5 Şubat 2010 Cuma

Bu kadinlarin hepsi yalancimidir?

Kizima ben bakarim diye yola cikip artik pes eden anne eve bir yardimci aramaya baslar ve anlarki yabanci uyruklu kadinlar yalancidir. Vee annemiz kotu tecrubelerini yasamaya baslamistir. Yalan ornekleri; Ucuz (3 cocuk demek istiyo) baktim, Yarin baslarim,Oturumum var,Referans veremem cunku bana soyle davrandilar?? Benim parami vermediler?? En sevdikleri yemek manti??
32 yasindayim ve insan sarrafi olmasamda hani az cok anlarim diyordum bu yabanci uyruklu kadinlar icin gecerli degilmis efendim neymis bu kadinlar yalanciymis. Dustuk ellerine bi kere Allah beterinden korusun. Sansimiza guvenecegiz aramaya devam edecegiz.

2 yorum:

  1. Şekerim üçüz olayına çok güldüm, zira dilruba'nın kadını mercan da böyle demişti.
    Bulunacak bi kadın gönlüne göre inşallah. Sabır...

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin... bu iş neresinden bakarsan bak çok zor. Malın önemi yok canını teslim edip gideceksin. Yerli veya yabancı... insan olmak önemli. Bebeğini kendinin miş gibi kabul etmesi, değer vermesi çok çok önemli. İşinin rast gitmesini diliyorum. Zamanında benim olduğum kadar şanslı olman umuduyla.

    YanıtlaSil