23 Şubat 2010 Salı

Daily Routine

Ben uykucu bir anne oldugum icin ben uyudukca oda uyur oldu. Gece yatmak bilmiyoruz sabah kalkmak ayni benim universite hallerim. Bu duzeni degistirmek gerekiyor saat 11e kadar uyunur mu cnm gun bitiyor sonra. Koca antalyaya gidince bizde kizimla dugmeye bastik ve aksam son beslenmemizi her gun yarim saat one cekmeyi basardik.
Ozge Destan artik sabah 9 da kalkiyor ve emiyor sonra 12 de 15 de 18 de ve 21 de besleniyoruz.Gece 1 de ruya ogunu yapiyoruz ve misil misil uyuyoruz :) sansliysak...
Aslinda artik 5 aylik olduk ve 4 saatlik EASY e gecmeliyiz fakat minnos prenses 3 saatte bir (bazen 3,5) emmeyi tercih ediyor hala.
Bu cuma doktora gidecegiz merak ediyorum kac kilo oldu, sutler yaradimi yine, onu 15 yasina kadar emzirebilirim oyle tatli ki elleriyle mememi kavrayip yuzunu kapatiyor ve uslu uslu sutunu iciyor burnuma da miss gibi kokusu geliyor :))

2 yorum:

  1. inan bana dişleri çıktığında emzirmek istemezsin

    YanıtlaSil
  2. Sundurmeye basladi bile ahhh cok aciyoo...

    YanıtlaSil