28 Şubat 2010 Pazar

Dr ziyaretimiz

Doktorumuz sevgili Raif Ucsel'li rutin 5.ay kontrolu icin ziyarete gittik bu cuma. Zature asimizi olduk ve kontrollerimiz yapildi. Bal bademim 7 kilo 300 gram olmus ve 66cm bir anne icin en buyuk mutluluk yawrusunu besleyip buyutebilmek galiba. Kizim doktoruyla guzelce oynasip her zamanki ciddi ifadesiyle onu dikkatlice inceledi.
Asi vakti gelince ben herzaman yaptigim gibi odayi terk ettim cunku asla dayanamiyorum gozumden yaslar akip gidiyor. Asi bitip Ozge Destan cigligi basinca odaya girip onu kurtariyorum. Cok cesur bir kizim var acisini hemen unutup oyuna gecebiliyor.(klasik benim cocugum... tribi) Hersey yolunda sadece beslenme ile ilgili Dr bana 10 uzerinden 5 verdi sadece 500 gr aldigi icin 1 ay sonra ek gidalara gececegiz simdilik boyle devam. Kizim cok karekterli memeyi emmeyi birakinca bir daha agzina sokamiyorum. Meme disinda baska bir sekilde beslenecegi fikrine hala alisamadim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder