1 Şubat 2010 Pazartesi

Evde ne lazim?

En cok Anne lazim seni senden ve bebekten daha cok dusunen kisi :)
En cok sabirli,sakin anneni idare edebilecek, sirasini bekleyebilecek, sevmeye devam edebilecek bi Koca lazim :)
Gogus pompasi(ben pigeon aldim cok memnunum)
Gogus pedi (hepsini kullandim Pigeon en iyisi bence)
Gogus kalkani (Avent ilk gunlerde buyuk rahatlik sonra gerek kalmiyor)
Gogus icin krem (Earth mama tavsiye edilir,kapbulada var)
Emzirme atleti(Gebe'den aldim Jokerdede var)
Bol onden dugmeli pijama Kocaninkide olur(Reflections,La senza)
Yun patik mevsimine gore
Emziren anneler icin cay( Milupa,Humana)
Bebek icin besik,alt acma unitesi(bel agrisi istemiyorsan),Bebek bezi 1 numara,Buziki orhan Kolik CD si, saglam bir sac kurutma makinesi ve aspirator,Bol kiyafet body ve tulum, anneanneden yun hirka,patik ve yelekler,Gaz icin sab simplex damla ya da benzerlerinden,Banyo icin ekipman ben mustella aldim bebek kuveti hic isime yaramadi yada biz beceremedik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder