28 Şubat 2010 Pazar

Saturday Night 2

Bu cumartesi gecesi minnos prensesi uyuttuktan sonra alemlere aktik. Beyoglu The house cafede arkadasimizin dogum gunune gittik ordanda Nuperaya. Peki ben bunu niye yaziyorum??
1- Ben cikmayali hersey cok degismis, alem karismis, herkes kapilarda sigara icer olmus.
2-Mutlu olmak, sosyal olmak anlam degistirmis.
3-Ozgeyi cok ozledimmm..Gelince yataginin uzerine egilip onu kokladimmm..
4-Sutunu ictimi uyudumu uyandimi diye merak etmekten kendimi alamadim.
5-Koca ve arkadaslar ile muhabbet dondu dolasti yine minnosa geldi.
6-Artik mutluluk kizim bir kahkahasi,cikardigi gaz yaptigi kaka olmus :)
7-Topuklu ayakkabi artik beni bozuyor artik fazla kilolardanmi istiklalin yollarindanmi antremansizliktanmi bilinmez zavalli ayaklarim cok yoruldu.
8-Artik converse giyebilirim.
9-Evli ve cocuklu tum arkadaslarimi bize yemege beklerim.
10-Bir daha cumartesi gecesi disariya cikmayacagim even for birthday parties.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder