26 Mart 2010 Cuma

Kati gidalar


Bir anne icin en guzel ve en zor an galiba hislerim biraz tuhaf. Onu kasikla besleyecegim icin hem cok heyecanliyim hem de kiskaniyorum galiba. Dun 7. doktor ziyaretimizi gerceklestirdik. Sevgili doktorumuz Handan Ucsel buyuk bir enerjiyle yeni beslenme sekline nasil gececegimizi anlatti, Ozge Destanin asilarini yapti. Kizim suratini bile burusturmadi aglamadi cok gururlandim. Cesur kizim benim :)
Dun aksam doktor sonrasi hemen silikon kasik, cam rende, mama sandalyesi aldim. Daha once arastirip tum magzalari dolasmis ve hafiften karar vermistim dun bir kez daha emin olarak Peg Prego mama sandalyesi aldim kizima aslinda kendime :)
Bu sabah 10.30 da aktivity zamaninin sonunda 4 tatli kasigi elma puresi ile baslayacagiz. Elmalari bu hafta pazara ciktigimda almistim. Cam rendede rendeleyip kasikla verecegim. Sonra armut, muz ve kiviyle devam edecegiz :) Onumuzdeki hafta aksam ustu yogurt eklenecek. Tercihen evde mayalanmis. 3.haftada oglenleri sebzelere baslayacagiz. Patates, pirinc ve havucla baslayip ilerleyen gunlerde yeni sebzeler ekleyecegiz. Patlican, bamya,bakla haric hepsi olabilirmis.
Az once yarim elmayi rendeledim ve verdim. Suratini burusturdu, yutamadi, tukurdu, yalvaran gozlerle Fatmaya bakti kurtar beni diye :) Ben cok eglendim umarim hep boyle eglenceli gecer. Fotolari koyuyorum gorun halimizi diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder