7 Nisan 2010 Çarşamba

Cadde keyfi



Bagdat caddesine tasinmak istiyorum. Bebek arabasi ile yasanacak tek yer orasi bence bir kez daha emin oldum. Sahiliyle, caddesiyle, magazalari ve kafeleriyle kaldirimlardaki rampalariyla daha iyi bir yer hayal edemiyorum. Pazar gunu Didemlere kahvaltiya gittik minnosla oynayip hopladiktan sonra onu uyutup kahvalti keyfi yaptik. Ozge Destan uyaninca da hoppp caddeye indik. Normalde cadde pazar gunleri ana baba gunu olur fakat bu kez yagmur yagmaya basladi ve cadde bosaldi bizde ailecenek cadde keyfi yaptik. Medeni yer kardesim, insanlari ayri yollari ayri medeni Zaferrrr bize caddeden ev al Ozde buyumeden :)) Biraz yuruduk bakindik insanlar minnosa bakti kamu mali kizim benim :) Sonra hamburger yemeye gittik Burger housa'a burasi gunaydin'in bir subesi hamburgerleri bence harika ben abartip 200 gr'lik olanindan yedim soylemesi ayiptir superdi. Diyet yapanlarin uzak durmasi gereken bir yer kacamak yapmak icin ideal. Bebek arabasi ile tek basina cikma imkani yok merdivenleri cok dik yardim lazim, icerisi cok genis degil fakat buyuk masanin arka tarafi puseti sokmak icin cok uygun. Iceride hos latin bir muzik caliyordu ben begendim hafta ici daha iyi olur. Oglen vakti kizlarla bulusup bebisleride alip hem yuruyus hem de hamburger yenebilir :)

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ben de cadde kızı olmak istiyorum....
    Orda oturalım, orda takılalım, orda alışveriş edelim...

    YanıtlaSil
  3. Ayy sekerim o zaman hedef Teknik yapinin cadde deki yeni binalarindan birinde alti ustlu bir daire almak. Hatta mumkunse bahce kati olsun :)

    YanıtlaSil