7 Nisan 2010 Çarşamba

Kati gidalar 2


Oglen uyandigi zaman tabi uyursa hemen mama sandalyemize oturuyoruz elma ve armut puremizi yiyiyoruz. Artik yarim elma ve yarim armutu bitirebiliyor. Ustune istedigimiz kadar sut iciyoruz. Ohhh keyfimize diyecek yok. Aksam ustu 4 seansinda da yine uyaninca tabii uyursa yogurt veriyorum uzerine sut. Yogurt makinesi geldi hediye gunluk sut alip yogurt mayaliyorum, civik tatsiz tutsuz bir yogurt elde ediyorum. Ozgeye eksi geliyor suratini burusturuyor 2 kasik zorla yiyiyor sonra agzini sikica kapatiyor ve homurdaniyor. Bir de baby mix var bence de tadi guzel pratik ve Ozge de hupletiyor bir seferde hepsini ??? Bilemiyorum ne yapmak lazim....
Bu persembe oglen yemeginde sebzeye baslayacagiz. Organik pirinc ve sizma zeytin yagi aldim minnos icin patates, havuc ve pirinc ile baslayacagiz hadi bakalim hayirlisi :))

2 yorum:

  1. selam, 4 kasım 2009 doğumlu bir bebeğim var benim de. iz de bu ay ek gıdalara başladık. elma,armut, havuç vs... ilk yoğurdumuzu yapacağız biz de bu haftasonu, bakalım nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin, ben 4 kere denedim kivami civik ve biraz eksi oldu. Bi formulu var belki ben beceremedim. Basarirsan bana da anlat :)

    YanıtlaSil