7 Nisan 2010 Çarşamba

Muzik


Sevgili arkadasim Firuze muzik asigi, cocuk hastasi insan mekanini acti.
Kids R happy cocuklarimiz icin yeni farkli bir yer olacak. Muzik dersleri, dogum gunu partileri, farkli egitim ve eglence anlayisi ile bambaska bir soluk olacak bence. Dun Ozge Destanla onu ziyarete gittik. Mekani gezdik cayimizi ictik sohbetimizi ettik. Firuze durur mu hemen Ozgeyi kucagina aldi ve piyanonun basina oturdular. Bizim ki gayet hevesli ve heyecanli bir sekilde Firuzenin bastigi notalara basti cikan seslere cok sasirdi sonra bana bakti devam edebilirmiyim diye ozgur oldugunu anlayinca da cildirdi... Ben cok eglendim ve gururlandim ogretmeni kizimin cok keskin bir kulagi oldugunu soyledi benim gibi :)) Cok kucukler aslinda ama o kadar farkindalar ki herseyin algilari cok acik yeni nesil bebeklerin ...
http://www.kidsrhappy.com

2 yorum:

  1. Hemen verdiğin adrese baktım... kendi blogumda da bahsetmek istedim hatta... ama maalesef site çalışmıyor... :-(

    YanıtlaSil