8 Haziran 2010 Salı

Dogustan yuzucu




Benim hamileligim suda gecti, yuzme ogretmeni oldugum icinmidir, su kusu oldugumdanmidir bilinmez bana deniz kenari yeter. Yuzmek benim icin tarif edilemez bir mutluluktur. Ozgeye hamile iken de hicbir firsati kacirmadan bol bol yuzdum. Insanlar suya doguracagim diye korkardi. Cok sukur zamaninda ve gayet saglikli bir sekilde kizim dogdu.
Simdi tatildeyiz ve hergun yuzuyoruz veeee Ozge Destan kendini balik saniyor!!! Dogustan yuzucu dedikleri bu olsa gerek... Hillside tatilimizde cok uzun sure suda kalmadigi icin (nisandi ve su soguktu)anlayamamistim. Simdi bir balik dogurduguma eminim :)) Kahvaltidan sonra bir mizildama basliyor, biz sapkasini ve gunes gozluklerini takana kadar devam ediyor. Plaja gelecegimizi anlayinca da susuyor. Yol boyunca pusetinden etrafini seyrederek, kafasini uzatip saga sola merakli bakislar firlatarak ilerliyor ve plaja geliyoruz. Gayet cool bir sekilde onu hazirlamamizi bekliyor. Sonunda anne kiz birlikte suya giriyoruz. Balik gibi yuzmeye basliyor.
1. haftada sadece ayaklarini cirpiyordu. 2. haftada kollarini ekledi. Simdi kafasini suya sokmaya calisiyor, bir yandan bacaklar bitisik dolphin vurusu yapiyor. Saskinim. Saniyorum haftaya birak beni kendim yuzerim diyecek :))
Tatli baligim benim, kuzuydu findik oldu sonra cifte kavrulmus lokum simdi ise o benim baligim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder