19 Haziran 2010 Cumartesi

Özge'ye diş bugdayı yaptık




Özge Destan doğdugundan beri geleneksel hiç bir şey yapamadık, hepsi bir sekilde kaynadı. Zaten dügünden önce benim kına gecemde kaynamıştı.
Diş buğdayımızda kaynayacaktı Cemile teyze sağolsun izin vermedi :) Bodrumda yazlıktayız her gün yüzmeydi duştu derken 2 tane dişimiz oldu bunu gören Cemile teyze Özge'ye diş buğdayı yapalım dedi bende atladım tabii. Nasıl yapılır, ne yenir, amaç nedir öğrendim ve çok hoşuma gitti. Annemi aradım meğer bana da yapmışlar ben kalemi seçmişim bak şimdi öğretmensin çıkıyo işte dedi. Heves ettim bende, hem anı olur bloga yazarım hem de yazlıkta yeni tanıstıgım tüm komsularımı hep birlikte ağırlarım diye düşündüm. İyi ki yapmışız :))
Börek, kısır, kırım baklavası, patates salatası, limonata, çay yaptık. Ve tabiki Cemile teyzenin cevizli buğdayı..
-Buğday çünkü diğer dişleride hemen patlasın diye...
Yedik içtik sonra yere oyun halısı üstünede havlu serdik Özgeyi oturttuk.
Kaşık koyduk; Aşçı
Ipod koyduk; Teknoloji
Kalem koyduk; Öğretmen
Kitap koyduk; Yazar
Black berry koyduk; İş kadını
Ayna koyduk; Artiz
Derece koyduk; Doktor
Cd koyduk; Müzisyen, danscı olsun diye... (bunlar tamamen sizin yaratıcılığınıza kalmış makas; terzi, mouse; bilgisayarcı... gibi elinizde ne varsa artık)

Özge Destan hiç tereddüt etmeden, direkt kaşığa uzandı ve onunla oynamaya başladı. Kızım "aşçı" olucak galiba ohhh o pişirir biz yeriz derken, kasik elinde bu kez ipodu kapti bizde uydurduk "asci olucak fuzyon mutfagi ve yeni tadlari deniyecek"
Heyecan duydum tüm bunlar olurken çok güzel bir hatıra oldu iyi ki yaptık siz de yapın derim. Yıllar hızlı geçiyor :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder