4 Haziran 2010 Cuma

Taşındık

Hillside dönüşü salı günü evimizi taşıdık. Bir yıldır beklediğimiz an geldi çattı. Nasıl yapıcaz ne zaman derken oldu ve bitti. Efendim piyasada bulunan bir sürü ünlü ünsüz evden eve nakliyat şirketi var. İnternette aradım taradım, dostlara arkadaşlara sordum sonunda bazı aklımıza yatan şirketlere karar verdim ve eve bakmaya geldiler. Kanımca herşey sizin taşıma şirketini aradığınız anda başlıyor.
1- Telefonu nasıl açtılar. Aloo??? Efendim??? İyi günler ... nakliyat buyrun??
2- Telefonda konuşan kişi sizinle nasıl konuşuyor. Adınızı sordumu? Bilgileri siz sordukça mı anlatıyor yoksa bir bant gibi konuşuyor mu?
3- Kafadan fiyat söyledimi yoksa eksper gönderecekler mi?
4- Eksper saatinde geldi mi? Ne giymiş? Kot pantolon, takım elbise? Galoş getirmiş mi? Broşür ve kart vizitini getirmiş mi?
5- Ne kadar fiyat verdi? Uygun mu?

Sonuç olarak bunların hepsini değerlendirip 'Topçuoğlu' ile çalışmaya karar verdim. Şirket sahibi Mustafa Topçuoğlu görüşmeye bizzat geldi. Tüm sorularıma içtenlikle cevap verdi ve tüm kriterlerime uyduğu için onlarla çalışmaya karar verdim. Çok memnun kaldım. Sabah 7.40 da geldiler. 11 de işleri bitti. Saat 14 te yeni eve tüm koliler yerleşmişti. Kendilerini tebrik ve teşekkür ediyorum.
www.topcuoglunakliyat.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder