17 Eylül 2010 Cuma

Büyüdü çocuk oldu


Gerçekten inanamıyorum gecen zamana 10 gün sonra Özge Destan 1 yaşına basacak. Son 2 senedir hayatım gerçekten çok hızlandı. Zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Korkuyorum bazen bu tempodan...
Tatlı balığım büyüdü ve kocaman bir kız oldu. Artık iletişim kuruyoruz bizi gayet net anlıyor. O da isteklerini bize anlatabiliyor. Talep ediyor ve istediğini alıyor. Yürümek üzere 40 sn. ayakta tutunmadan durdu geçen gün ben çığlık atmasaydım daha da duracaktı sanırım :) Uyurken onu seyretmeye doyanıyorum. En kusursuz an bence o.. Gerçek bir melek gibi onu izlerken 5 çocuk yapasım geliyor.
İşe döndüğüm için çok mutluyum artık kendimi daha üretken hissediyorum. 11 ay onunla kaldım ve içim çok rahat. Sabah evden çıkıp bir yere gitmek sorumluluklarının olması çok güzel bir duygu. Fakat evdeki tempo sen işe gidiyorsun diye azalmıyor. Hepsini en iyi şekilde bir arada yürütmek gerekiyor. Bu da ancak terminatör gücü ile olur o da bende yok. ÖZDEN YORGUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder