29 Eylül 2010 Çarşamba

Özge Destan 1 yaşında


İnsan gerçekten çoçuğu olunca anlıyor zamanın ne kadar hızlı ilerlediğini..
Özge Destan 1 yaşında.. Efendim doğum günümüz vesilesiyle aile fertlerini babaannemizde topladık ve hep birlikte yedik içtik. Aile arasında kendi içimizde yaptık ve çokta keyif aldık. Gerçi ben anne olarak aynı düğündeki gibi bi alıklaştım. Nerede duracağımı ne yapacağımı elimi ayağımı nereye koyacağımı bilemedim. Bu işler zor işlermiş yaşayarak öğrendim. Özge büyüyüpte talep edene kadar no more birthday parties. Zaferle kendi doğum günlerimizi başbaşa yemeğe çıkarak kutlamaya karar vermiştik artık Özgede bize katılır. Çok duygusal bir gündü gözlerim doldu. Özge biraz hasta olduğu için zor bir gece geçirmiştik uykusuz ve yorgunduk üstüne parti tam süper oldu. Bir sürü yeni cicimiz ve oyuncağımız var çok mutluyuz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder