17 Eylül 2010 Cuma

Ve Fatma gitti

Eğer yanınızda çalışan bir kadınınız varsa iyi kötü çocuğunuzun rutinini öğrendiyse sizi rahat ettiriyorsa onun kıymetini bilin!! 7 aydır bizimle çalışan hem Özgeye hem de bize bakan Fatmamız annesi hastalandıgı için ?? memleketine döndü. Gözünde yaşlar ağlaya ağlaya gitti. Ve benim hayatım kaydı. O günden beri ilk kez bloga girip yazı yazabiliyorum. Hersey sanki ayarlanmış gibi üst üste geldi. Fatma gitti ben iş hayatına geri döndüm kızımın bütün düzeni alt üst oldu ve ben daraldımmm... Çok yorgunum çok uykum var evim çok karışık ve pis. Anneannemiz geldi 3 hafta kaldı dede ağlamaya başladı izmirden bizde onu geri gönderdik. 5 tane kadın geldi gitti hiç biriyle anlaşamadık. Şimdi babaannemize taşındık cümbür cemaat orda kalıyoruz. Yeni bir kadın bulana kadar burdayız mecburen. Evimi çok özledim :)
Diyeceğim o ki kadınınıza sahip çıkın ve bazı şeyleri görmezden gelin. Evime son günlerde girip çıkan kadınları bilseniz beni daha iyi anlarsınız. ÖZDEN ÇARESİZ

1 yorum: