9 Mayıs 2011 Pazartesi

Bebekle tatil 2

Bahar tatili var çalıştığım okulda, 1 hafta... İstanbulda hava soğuk ve yağmurlu. Şöyle sıcak, denize girebileceğimiz bir yerlere gitsek süper olur :) Özge yüzer, kumda oynar, mis gibi hava alırız. Önce kıbrısa gidelim dedik, yeterince sıcak değil, denizi güzel değil. Hımmm biraz daha aşağıya indik, Sharm el Sheikh ke yeni gittik ve oralar karışık bu aralar. Biraz daha indik Maldivler, Seyşeller ve Mauritius... Hımmm hemen çalışmalara başladım ve Sinemis turu keşfettim. Normalde biz Zaferle tur şirketi kullanmayız. Kendimiz tüm rezervasyonları yapar ve tatilimizi organize ederiz. Fakat işin içine bebek girince durum değişti. Risk almak istemediğimiz için tur şirketlerinden destek alıyoruz. Ayrıca uçak biletleri her zaman daha avantajlı oluyor.
Sonuçta Özgenin ilk uzun uçak yolculuğu olacağı için en yakın tropik destinasyon olan Maldivleri seçtik. 4 saat Dubai, 2 saat bekleme, 4 saat Male ye uçup oradanda 20dakikalık bir deniz uçağı yolculugu yaparak, adamız İrufishu ya vardık. Uzun bir yolculuktu, kolay olduğunu söyleyemem ama değdi. İstanbulda montlarımızı dedemizin arabasında bırakıp uçağımıza bindik. Dubaiye kadar çok rahat gittik. Dubaide 2 saat aktarma süremiz var fakat uçak rötar yaptı ve biz uzun bir süre beklemek zorunda kaldık. Bu süre içinde Minnoş hiç uyumadı, gecenin bir yarısı olmuş bizim kız cin gibi ortalıkta koşturuyor. Gelene gecene abi aba henno diye bulaşıyor. Biz bittik o bitmedi.
Male havaalanından Hilton yetkilileri bizi gelip aldı ve suratımıza vuran bir sıcaklıkla birlikte otelin lounge ına gectik. Soğuk limonatalar çok iyi geldi.
Biraz dinlendikten sonra deniz uçağı ile kısa bir yolculuk ve işte beklenen görüntü. Resimlerdeki gibi... bu sefer gerçek. İşte bir hayal daha gerçek oldu :)
Otelimiz, beach villamız, yemekler, balıklar, kum , tropical meyveler, doğa ve deniz, hava inanılmazdı. Göl havuzumuzda yüzerke bir anda çılgın bir yağmurun altında dans ederken bulduk kendimizi. Özge çıldırdı. Sabah kahvaltısında kabak ve havuç suyu, gün içinde taze meyvelerden smooth iler, ve binumum çeşit meyve suları hepimize çok iyi geldi. Akşam yediğimiz deniz mahsüllerini hiç anlatmıyorum. Dönüşte uçakta bebikonun kakası bile meyve kokuyordu :) Nirvanayı yakaladık ailece, çok sevdik tropical ortamı...