24 Ağustos 2011 Çarşamba

Kumburgaz



Ben İzmirli olduğum için her hafta sonu foçaya, gümüldüre ya da çeşmeye gitmeye o kadar alışkınım ki İstanbulda bunun eksikliğini çok hissettim. Zafere herzaman, şöyle yakında bi ev olsa haftasonu gitsek temiz hava alsak, mangal yapsak derdim. Bu yıl tatil dönüşü evde çok sıkıldık. Hava çok sıcak ve parka ancak 6 dan sonra çıkabiliyoruz Fındık tatil üstü eve tıkılınca çıldırdı. Bizde babaannemiz ve dedemizin yıllardır bizi davet ettiği ama bir türlü gidemediğimiz Kumburgazdaki yazlık eve gittik. Ev uzun zamandır gidilmediği için yıpranmıştı, dedemiz evi yeniledi. Biz de 4günlüğüne oraya gitmeye karar verdik. Gidiş o gidiş :))
Hala ordayız, şaşırdımmm Kumburgazadan böyle bir performans beklemiyordum. Akşamları inanılmaz serin ve püfür püfür esen bir yer, ön bahçede havuz arka bahçede ağaçların altında bir parkımız veee yaşları 5 ila 13 arasında değişen 15 e yakın çocuk var. Kızım en küçükleri. Bütün gün sitenin içinde takılıyorlar, Fındık artık kendi kendine havuza girip çıkıyor kenardan atlıyor, kollukları ile kulaç atmaya çalışıyor, sırt üstü ayak vurarak yüzebiliyor :)) Baktık keyfimiz yerinde eve el koyduk, kendimize ve ona uygun hale getirdik.
Biz siteyi ve çocukları çok sevdik, istanbula dönemedik. Ben işe başladım ordan gidip geliyorum. Kısmetse bayrama kadar ordayız. Teşekkürler Cihat dede :)
Özden yazlıkçı :)

2 yorum:

  1. Çok şanslısınız... site içinde çok çocukla büyüyen minikler çok ama çok şanslılar!

    YanıtlaSil
  2. Cok haklisin Handemcim, ben lojmanda sokak cocugu gibi buyudum dizlerim hep yara icinde kizima da istanbulda oyle bir ortam yaratabilmeyi cok isterim :)

    YanıtlaSil