9 Şubat 2012 Perşembe

Findik perisi koca dana oldu :)

Ayyy minik kusum oyle tatli ki... Konusmasina hastayim herseyden haberi var cimbiza kadar biliyor. Ona soyledigin herseyi anliyor gayet net cevaplar verebiliyor. Istemedigi bir sey oldugunda cok net tavrini koyuyor. Asla yapmiyor . Duygularini cok guzel ifade ediyor, dogru yerde kullaniyor. En cok annecigim seni cok seviyorum sen benim canim annemsin deyisini seviyorum. Aksam babasi geldiginde babacigim sen mi geldin ben seni bugun cok ozledim diyebiliyor :) Evde olan biteni bir bir anlatiyor. Gun icinde Emiyle yaptiklarini, tum yaramazliklarini anlatiyor. Taleplerini iletiyor sincapli parka gitmek istiyormus, pideciye gitmek istiyormus, yuzmeye gitmek istiyormus... Sebep sonuc iliskisini anlamaya basladi, yaptigi bir seyin sonucu oldugunu biliyor. Sadece sonuc bizim hosumuza gidermi gitmezmi onu hesaplayamiyor. Yemek yapmak ilgisini cekiyor mutfagi seviyor. Bana dun makarna pisirdi. Birlikte mozaik pasta yaptik. Dis bugdayi yaptigimizda kasik secmisti, umutluyum :) Bicir bicir geziyor evin icinde yuksek sesle konusuyor, bana loca loca acarmisin diyor. Cok kibar, cok icten, cok duygusal, cok inatci, cok tatli :)28 ay 2 haftalik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder