20 Şubat 2012 Pazartesi

Okula başladık

Bugün okula başladık. Özge cumartesi günleri Gymboree'nin oyun grubuna gidiyordu. Gymbo'yu o da bende çok seviyoruz. Buarada school skills diye bir grup açılacağını öğrenince çok sevindik ve kaydını yaptırdık. Normalde ben zaten Açıya 3 yaş grubuna geleceği için başka bir yere göndermeyi düşünmüyordum. Fakat son zamanlardaki gelişimini gözlemleyince artık bir yere başlaması gerektiğine karar verdim. Daha fazla evde kalmasının ona bir faydası olmayacaktı. Bu grubu seçmemin en önemli sebebi de yeni açılan bir sınıf olması, gelen çocukların hepsinin ilk okul tecrubesi olacağı içindi. Haftada 3 gün saat 13.00 a kadar arada olacak. Ve yeni arkadaşlarıyla vakit geçirecek. Bugün ilk günü olduğu için işten izin aldım ve onunla olmak istedim. Çok tatlıydı. Beni çok duygulandırdı. Herzaman öğretmen tarafında olan ben ilk kez veli oldum. Ne kadar zormuş öğretmen bile olsa başka birine güvenmek. Özge bugün hiç ağlamadı yine çok cooldu. 3-4 kez beni sordu ve yanıma geldi. Beni görüp öptükten sonra tekrar oyuna döndü. En son gelişinde gözler hafif dolu ağlamaklı fakat ağlamayan gururlu bir suratla geldi, haaa sen burdamıydın, seni göremedim dedi ve sarılıp geri döndü. Bana gözleri olan bir kalp yapmış oyun hamurundan onu getirdi.
Oyyy kuzucuğum atatlı kızım benim okullu da oldun artık yeni bir hayat yeni bir düzen daha başlıyor. Hep mutlu ol emi yawrum seni çok seviyorum :) Hamiş; Özden ebeveyn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder