9 Şubat 2012 Perşembe

Özgesiz üçüncü tatil

Welcome to Miami Beach :) Bu sefer gozu kararttik. Uzun zamandir Amerika yapamamistik ve kararimizi verdik. Anneannemiz ve dedemiz izmirden geldiler Ozgeyi onlara ve Emisine teslim edip kocisle dustuk yollara. Gunluk guneslik ve sicacik bir hava karsiladi bizi miamide kot sortumu giydim ve hic cikarmadim. Istanbulda 33 yilin en soguk ve karli subat tatili yasarken sahilde guneslenmek superdi :) Miami Heat & New orleans hornest macina gittik, gercek bir show izledik.
Ozgeye dunyalari aldik,cocuk kiyafetleri ve ayakkabilari icin cennet. Orlandoya gidip kuzucugum icin on hazirlik yaptik, onunla gelinc soyle yapariz buraya gideriz diye plan yaptik. Ben Miamiye bayildim. Tatil icin harika bir yer, git ev tut bir ay kal cocukla daha mutlu olabilecegin bir yer yoktur herhalde. Hava harika ,sahil yikiliyo, deniz sirf kum, sehir dum duz yuru yuruyebildigin kadar, yesil alan ve park bolca var. Ayrica cocuk muzesi, cilgin bir zoo, dev bir akvaryum ve yunuslarla yuzme sansin var. Kuzucugumla her sabah skype den keyifli keyifli konustuk. Sesini duydum tombik yanaklarini gordum. Ona aldigimiz cicileri gosterdik cildirdi :) Universal studyolari harika, cocuklar icin inanilmaz guzel alanlar var gorse delirir kuzucugum. Ben bu yasta cocukluguma geri dondum, costum oralarda. Insallah onunlada gidecegiz oralara azcik daha buyusun. Eve geldigimizde birbirimiz koklamaya doyamadik. Bu sefer cokkk ozlemis bizi, bizde onu. Hala doyamadik birbirimize 1 hafta oldu geleli. Sonuc; Miami cocukla super olur:) New york zor :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder