9 Şubat 2012 Perşembe

Tiyatro

28 aylık ve sanırım artık yapabiliriz diye düşünüp kuzucuğumla tiyatroya gittik. İstanbul büyük şehir belediyesi şehir tiyatroları 3 tane oyun hazırlamış. Bu oyunlar tek perdelik 45 dakika sürüyor ve 3+ yaş grubu için :) Hemen organizasyonumuzu yaptık ve kağıthane sahnesinde Uğur böceği isimli oyunu izlemeye gittik. Sahnede bir uğur böceği bir de uç uç böceği var ve birbirleriyle konuşup didşiyorlar vıdı vıdı vıdııı diyerek. Oyun hareketli, akıcı, interaktif özge bile kendince katıldı. Hopladı, zıpladı, alkışladı hatta meraklanıp sahneye çıktı, özgüveni yüksek maşallah :)Ben de çok eğlendim onu gördükçe. Süre çok uzun olmadığı için sıkılmaya vakti olmadı. Keyif aldığını düşünüyorum, oyunun sonundada kağıttan uğur böceği hediye ettiler, çok sevindi. Evde babasına anlattı böceğini gösterdi. Sevdik :) Gidilecek diğer oyunlar; Sokak kedileri ve Boncuk

2 yorum:

  1. Aaaaaa harikasın Özden'cim biz de en kısa zamanda oeganize olup gidelim

    YanıtlaSil
  2. @bengielgin beraber götürelim bengicim ben yeni oyunları görmeyi çok istiyorum :)

    YanıtlaSil