24 Temmuz 2012 Salı

Fit in time tecrubem

Xumadayız denize girdik, minnos icin kum alanda var hersey süper ;) ben baska bir sey anlatmak istiyorum bu kez; Xumanın icinde bulunan spor merkezi xumafiti sevgili arkadaşım ünlülerin spor hocası Barıs Cunguroglu çalıştırıyor. Handemin beni dürtmesi ile Fit in time ı denedim az önce. Body ve tayttan oluşan kıyafetleri giydikten sonra yelegini de giyerek vücudunuza verilen akımlar eşliginde sporunuzu yapıyorsunuz. 25 dakika sürüyor haftada 2 kez yapılması tavsiye ediliyor. Ben sporla iç içe ve koşmayı seven biri olarak sistemi çok beğendim. Çok fazla hareket etmeden ağır bir antreman yapmış etkisi yaratıyor. Süper başarılıydı. Denemeye devam. Etiler de varmış, kısa bir süre sonra Hillsideda agustosta da tesvikiye... Şimdilik ögrendiklerim bunlar :)) love sports

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder