13 Temmuz 2012 Cuma

Okul halleri


İlk kez benim olmadığım bir ortamda kendi yaşıtları ile birlikte vakit geçirmeye başladı. Kısa bir süre sonra arkadaşlarının yanaklarını sıktığıyla ilgili haberler geldi. Bir kaç kez tekrarlanınca neler olduğunu sordum ona. Arkadaşının topunu aldığını ve geri almak için böyle bir hareket yaptığını kız ağlamaya başlayıncada topu geri alabildiğini anlattı. Kendince başarmıştı topunu geri almıştı. Öğretmeni ile konuştum. Arkadaşlık ve paylaşma ile ilgili kitaplar okudum.Onun tanıdığı arkadaşlarının isimleri ile benzer hikayeler anlattım. Okulunda smiley faceler ile olumlu hareketlerini desteklediler. Yakın arkadaşlarımın yaşıt çocukları ile biraraya getirerek aynı şeyleri benim yanımda da yapması için fırsat verdim. Her seferinde onunla konuşup anlattım. Sonunda durdu, artık yapmıyor. Yaklaşık 2 hafta sürdü. Sakinleşti. Sıkıştırdığı arkadaşı İremle de dost oldu. Ona hamurdan yemekler falan hazırlıyor. Biz de rahat bi nefes aldık. Kendi çocuğun böyle şeyler yapınca durum farklı oluyormuş. Bunu da tecrube ettik bakalım daha neler bekliyor bizi...
Okuduğumuz kitaplar; Okulda nasıl davranmalıyız/ Arkadaş istiyorum/ Arda ile Paytak/ kücük vak vak ve yeşil kurbağa ayrıca bu web siteside kitap bulmak için çok faydalı olabilir. bir dolap kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder