18 Temmuz 2012 Çarşamba

Özgesiz dördüncü tatil 1

Calıstıgım okul nisan ayında 1 hafta egitim ögretime ara veriyor ve spring break adı altında cocuklarda biz de dinleniyoruz. Bu yıl eşim ve bir arkadasımız ile birlikte bu fırsatı degerlendirmeye karar verdik. Hersey Ömerin yılbasından önceki hafta yemek yerken bana nereye gidelim diye sormasıyla başladı. Rio dedim. Güney amerikaya kadar gitmişken argantin ve iguazu selalesiniz de ziyaret ettik. Tatile rio ile basladık. Corcovado meshur isa heykelini ziyaret ettik cılgın bir Rio manzarası var, heykel temsili olarak orada gercekten dev büyüklükte ve cok kalabalık. Trene binip yukarıya cıkıyorsun, biz cıkarken müzisyenler bindi ve trende dans edip sarkı söyledik. Adamlar süper eglenceli biz de deli cıkınca vagon koptu :) Local hayatı koklayabildigimiz cok güzel bir andı. Sugar loaf sonraki duragımızdı. Teleferiklerle dagın tepesine taşıyorlar gelenleri, dogru bir yatırım olmus. Lebi derya derlerya bizde o kadar harika bir deniz ve sehir manzarası varki nefesimiz kesildi. Tatilin geri kalanı samba, carparinia, ve sahilde gecti. Dev sahil Copacapana (sadece orada olmak bile yeter), ipenema ve lebnon plajları yıkılıyorrrr. Kadınlar erkekler herkes cok güzel taş gibi bronz ve saglıklı. İşe giden kimseyi görmedim. Herkes bikinili ve sortlu. Meşhur bikinilerinden ancak kızıma alabildim. Bana olmadı cünkü chickin yarısı acıkta kalıyor ;)) Yine local hayatı yakalayabildigimiz bir diğer güzel an semt pazarına denk gelmek oldu. Taze meyve sebzelerin satıldıgı pazarda denemedigimiz meyve kalmadı. Adamlar cok komik ve eglenceli kesip soyup hemen yediriyorlar. Tam bizim pazar muhabbeti gibi cok eglendik. Brezilyayı kısaca özetlersek deniz, sahiller, samba, eglence, carparinia diyebilirim. Alısveris icin pahalı real neredeyse tl ile aynı. Havaianas terliklerinin sau paoulodaki magazasında bolca terlik aldık. Tatilin geri kalanını diger yazıda anlatacagım. Adios....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder