12 Ocak 2015 Pazartesi

Monki geliyor

38. Haftamdayim. Heyecanli degilim. Hislerimi tarif etmekte zorlaniyorum. Korkmuyorum. Yönenetebilecekmiyim gibi endiselerim var. Batisehirden hastaneye yetisebilecekmiyiz yoksa Akşemsettin viyadügünde mi dogacak? Güzel kizimin herseyi hazir. Yataklari, kiyafetleri, puseti, esyalari, playlisti... adı yok yavrumun. Bir türlü karar veremedik. Cok merak ediyorum adı ne olacak. Özge bana cok baglandı, sürekli beni cok sevdigini benim dünyadaki en iyi en tatli en komik anne oldugumu söylüyor. Canım benim biraz tripte aglama krizleri oluyor bazen durduk yere niye aglıyorsun diyorum icimden geliyor durduramıyorum diyor kuzum. Hissetigi duygular yeni tanımlamakta zorlanıyor, stresini yönetemiyor. Fırsat buldukca ona sarılıp onu cok sevdigimi söylüyorum. Bir kızım daha olacak nasil olacak, neler yasayacagız bakalım. Keep calm and stay pozitive 🍀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder